Het streven van de praktijk en de medewerkers is om u goede zorg te leveren van goede kwaliteit. Als u op enig moment wilt laten weten dat u ontevreden bent over een onderdeel van onze zorg of hoe wij onze zorgverlening kunnen verbeteren, verzoeken wij u in eerste instantie contact met ons op te nemen. Dit kan door te schrijven, te mailen of een afspraak te maken met mevr. D.N. Jesse, praktijkhouder. Wij streven er naar gezamenlijk tot een oplossing te komen.

Mocht dit niet lukken dan is Tandartsenpraktijk Jesse aangesloten bij de klachtenregeling van de Nederlandse Maatschappij ter bevordering van de Tandheelkunde (NMT). U kunt hiervoor contact opnemen met het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP, tel: 0900 20 25 012, € 0,15 per minuut). Zij kunnen u verder helpen.

Op verzoek kunt u de informatie over bovenstaande regeling opvragen bij de praktijk of bij NMT, Postbus 2000, 3430 CA Nieuwegein.

Waar kunnen we u mee helpen?

Via de onderstaande knoppen kunt u zich als nieuwe patiënt inschrijven
bij onze praktijk of direct een afspraak maken.