Veelgestelde vragen

Waar kan ik terecht met vragen over mijn rekening?

Indien u vragen heeft over een rekening dient u contact op te nemen met Infomedics via: 036 – 20 31 900 of www.infomedics.nl. Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina.

Hoe kan ik mijn afspraak afzeggen?

Voor informatie over het afzeggen van afspraken verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina.

Hoe geef ik wijzigingen in mijn adres/contact gegevens door?

Voor het doorgeven van wijzigingen in uw adres/contact gegevens verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina. U kunt natuurlijk ook altijd telefonisch contact opnemen met onze praktijk.

Kan ik een kopie van mijn nota ontvangen?

U dient hiervoor contact op te nemen met Infomedics via: 036 – 20 31 900 of www.infomedics.nl

Zij kunnen u een kopie of een nieuwe nota versturen.

Kan ik een smsje terug sturen?

De SMS berichten die wij versturen zijn automatisch gegenereerde berichten. Het is niet mogelijk terug te SMS-en. Deze berichten komen niet bij de praktijk aan.

Waarom heb ik geen SMS ontvangen voorafgaand aan mijn afspraak?

Dit betekent niet dat uw afspraak niet doorgaat. Het kan zijn dat er iets mis is gegaan met de verzending van de SMS. Het blijft ten alle tijden uw eigen verantwoordelijkheid uw afspraak te onthouden. Bent u het tijdstip van de afspraak vergeten, neemt u dan contact op met de praktijk.

Waarom heb ik een SMS ontvangen, terwijl ik geen afspraak heb?

Wellicht zijn uw kinderen of uw partner ook patiënt bij ons en staat uw telefoonnummer ook bij hun gegevens vermeldt? Neem voor de zekerheid even contact met ons op. Wij kunnen dit voor u nakijken.

Moet ik mijn behandeling direct betalen?

Nee, dat hoeft niet. U mag met PIN betalen maar wij kunnen er ook voor zorgen dat u gewoon een rekening thuis ontvangt. Het heeft onze voorkeur om bedragen onder de €150,- direct per PIN af te rekenen. Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina.

Als ik met PIN betaal, hoe moet dat dan met de verzekering?

Wanneer u uw behandeling met PIN betaalt, krijgt u gelijk een originele factuur mee naar huis. U kunt deze factuur opsturen naar uw zorgverzekeraar. Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina.

Wat moet ik doen als ik het niet eens ben met mijn rekening?

Indien u het niet eens bent met de rekening dient u contact op te nemen met de praktijk 020- 676 20 30.

Wat moet ik doen als ik geen rekening ontvangen heb van mijn behandeling?

Neem dan contact op met de praktijk. Wij kunnen dit voor u nakijken en zorgen dat u alsnog een nota ontvangt. Misschien bent u onlangs verhuisd en is de nota onverhoopt naar uw oude adres verstuurd? Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina.

Waar kunnen we u mee helpen?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor